×

PAPARAZZI

Her Çarşamba İzmir Express Orkestrası

İzmir Express Orkestrası ile canlı müzik!
İzmir Express Orkestrası ile canlı müzik! Her Çarşamba

Her Pazar Yol Project

Yol Project ile canlı müzik!
Yol Project ile canlı müzik! Her Pazar

Tavla Turnuvası!

Tavla Turnuvaları!
Tavla Turnuvaları! Belirli tarihlerde

Biz birbirimizi iyi tanırız...

31 yıldır aynı tutkuyla sizi ağırladık. İlk aşklarınıza tanıklık ettik, ilk kalp kırıklıklarınıza ilaç olduk…
Sabahın ilk ışıklarına birlikte “merhaba” dedik; giden günü birlikte uğurladık. Kahvaltınızı özenle hazırladık, beş çayımızı birlikte yudumladık. Akşam yemeklerimizde daldık en koyu muhabbetlere…
Elbette lavanta, sardunya, papatya, asma, begonvil ve nar kokuları da eşlik etti dostluğumuza…
Siz bizi tanırsınız; biz dostlarımızı mutlu etmekten keyif duyarız…
Aynı zamanda biz, yeni dostlar edinmekten de keyif duyarız. Eğer henüz akvaryumu andıran denizimizde serinlemediyseniz, teniniz Aya Yorgi’nin tatlı esintisi ile tanışmadıysa , akşam yemeğinize eşlik eden leziz şaraplarımızın keyfine varmadıysanız fazla vakit kaybetmeden düşün yola… Biz 31 yıldır olduğu gibi, şimdi de Aya Yorgi Koyu’nda sizi bekliyoruz. Akdeniz ve Ege mutfağının enfes tatları ile onlara eşlik eden özel mahzenlerimizde özenle muhafaza ettiğimiz şaraplarımızı damak zevkinize sunmak için sabırsızlanıyoruz. Masanızı, özel olarak ışıklandırdığımız denizin kıyısına hazırladık. Yemeğin ardından gece 04:00'e kadar açık olan barımıza davetlisiniz. Çarşamba geceleri İzmir Express Orkestrası, Pazar geceleri Yol Project ile birlikte söylüyoruz şarkılarımızı...
Biz size yalnızca özel lezzetler vadetmiyoruz, biz size her anı keyifle geçecek ve uzun yıllar sürecek bir dostluk vadediyoruz.

Buyurmaz mısınız?

Restaurant

Hafızalardan hiç çıkmayacak bir akşam yemeği...

Akdeniz ve Ege mutfağının en özel yemekleri, Paparazzi’nin eşsizliğiyle birebir örtüşüyor. Özel mahzeninden seçilebilecek şaraplarının yanı sıra, geniş içerikli, seçkin markaların ürünlerine de yer verdiği menü, denemeye değer...
Aydınlatılmış deniz, akşam yemeği yiyen konuklarına, rengarenk balıkların dansıyla, “akvaryum” hissini yaşatıyor.

Beach

Mavi Bayraklı plajımızın keyfini sürün!

Çeşme’nin en güzel yeri olan Aya Yorgi Koyu’nda hizmet veren mekanımızda, mavi bayraklı denizle adeta flört eden kumsalın yanı sıra; özgürlüğün, huzurun simgesi olan, dünü bugünle ve yarınla buluşturan su kemerleri dikkat çeken özellikler arasında...
Konuklarını 30 yıldır aynı çizgi ile ağırlayan Paparazzi; beach club-restaurant-bar tarzının, doğayı bozmadan, gürültü kirliliği yaratmadan da gerçekleştirilebileceğinin az sayıdaki önemli örneklerinden biri...

Bar

Şimdi eğlence zamanı!
Enfes akşam yemeğinin ardından her gece 04:00’e kadar açık olan barımıza davetlisiniz! Her Çarşamba İzmir Express Orkestrası, her Pazar Yol Project ile canlı müzik keyfine doyacaksınız! Sabahın ilk ışıklarına dek sınırsız eğlence Paparazzi’de!